Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar 2019

Günümüz de bir çok işlemi internet üzerinden işlemlerimizi yapmaktayiz. İnternet üzerinden çoğu kişinin kullandığı bankacılık sistemleri 2019 yılında son çıkan haberlere göre zamlanmış durumda. İnternet alışverişleri veya para gönderip alma işlemleri her ne kadar kolaylık olsa da alınan komisyon ücretleri bir çok bankada yüksek durumda. Bununla ilgili olarak internet üzerinden eft ve havale işlemlerinde veya fatura ödemelerinde  en az komisyon alan bankaları veya hiç almayanları listeleyeceğiz.

Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar
Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar

Hangi bankalarda Havale Eft Ücretsiz!

EnPara

Listemizin başında televizyonlarda çokca gördüğümüz Finansbank En Para gelmekte Havale,EFT,Hesap işletim ücreti gibi ücretler almamakta. Ayrıca yurt dışı gönderdiğiniz ödemelerde BSMV (Banka ve Sigorta Muameleleri Vergisi)  baz alarak en düşük ücreti vermekte. Hesabınıza gelen döviz işlemlerinde de sabit sadece 18 TL komisyon almakta.Başvurunuzu, ayağınıza kadar gelip, adresinizde tamamlayan Enpara.com ’un müşterisi olmak için basit bir form doldurmanız yeterli.

Kuveyttürk

Şüphesiz çok fazla reklamı olmasa bile Türkiye’De havale ve EFT’den ücret almayan ilk bankadır kendisi . Hem fiziksel olarak şubeleri son yıllarda artmış durumda. Başvuruyu internet sitelerinden yapabilir veya şubeden aynı gün kartınızı alıp kullanmaya başlayabilirsiniz.  En paradan farkı yurt dışına gönderilen ve alınan paralarda alınan ücrete göre komisyon yansıtması. Ayrıca kartları arasında bulunan altın kart ile anlaşmalı yerlerden alışveriş yapıldığında gram cinsinden altın kazandırmak.

Teb Cepteteb

Türk Ekonomi Bankasının internet mobil bankacılık uygulaması olan müşterilerinden hesap işletim ücreti ve havale ücreti almamakta. Ancak eft ücreti almaktadır.

Yapı Kredi NUVO

Yapı kredi bankasının hizmete sunduğu nuvo yukarıdaki bankalar gibi hesap işletim ücreti almayan bankalar arasındadır.  Ayrıca havale ve EFT den de ücret almamakta. Bu kartın bir diğer özelliği şubede yapılacak bir çok işlemi internet bankacılığı üzerinden yapabilmenize olanak sağlaması.

Albaraka Türk

İnternet işleri yapan bir çok webmaster ve freelancer çalışanların yıllardır kullandığı ülkemizde uzun süredir faaliyet gösteren güvenilir ve ilk katılım bankası olma özelliği taşıyan  Albaraka Türk de müşterilerinden hesap işletim ücreti almamakta.Mobil uygulamasından veya çağrı merkezinden atmlerinden yapılanm işlemlerde de ücret almamakta.

 

Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar- Bankalarla sürekli çalışıyorsunuz EFT & Havale ücreti yanında da Hesap İşletim Ücreti vermek istemiyorsunuz! Peki hangi bankalar hesap işletim ücreti almıyor? bütün detaylar haberimizde

Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar 2019– Bankaların müşterilerinden kestiği kesintilerin başında hesap işletim ücreti geliyor. Bankalar 40 liradan 150 liraya kadar hesap işletim ücreti alıyor. Ancak müşteriler eskisi gibi artık bankalara muhtaç değil bankaların müşterilere ihtiyacı var. Bankalar farklı alanlarda farklı hizmetler yaparak bunu aşma peşinde koşuyor. EFT Havale Ücreti Almayan Bankalar 2019 ile bu ücretten kurtulabilirsiniz.

Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar

Finansbank “enpara ” 

Şubesiz bankacılıkta alanından ün yapmış en gelişmiş bankacılık sistemi olan enpara ile bütün işlemlerinizi internet veya mobil şubeden yapıyorsunuz. enpara ile eft & havale ücretinin yanında Hesap işletim ücreti‘de alınmıyor. Finansbank girişimi olan en para sloganında yer alan ifadelerde bugünde yarında hesap işletim ücreti yok sloganı ile müşterileri çağırıyor. Şubesiz banka olduğu için eğer hesap açmak istiyorsanız internet üzerinden başvuru yaparak, Müşteri temsilcisi adresinize gelerek sizinle sözleşme yapıp hesabınızı aktif ediyor. Daha sonra herhangi bir ücret kesmeyeceklerini teminat altına alarak sözleşmeden hesap işletim ücreti almayacaklarını belirtmişler.

Kuveyt Türk “Senin Bankan”

Kuveyt Türk  girişimi olan senin bankan sistemi şubesiz bankacılık ile işlemlerinizi internet üzerinden yapıyorsunuz. eft & havale ücreti olmadan işlem yapabileceğiniz gibi senin bankan Hesap İşletim Ücreti almamaktadır. Katılım bankası olan Kuveyt Türk diğer hesaplardan da hesap işletim ücreti almamaktadır.

Yapı Kredi Nuvo

Yapı Kredi bankasına ait olan şubesiz bankacılık Nuvo işe hesap işletim ücreti alınmamaktadır. şubesiz bankacılık alanında hızlı giriş yapan sitelerinden olan Nuvo ile EFT& havale ücreti olmadığı için Hesap İşletim ücreti de alınmamaktadır.

Albaraka Türk Bankası

Albaraka Türk 05 ocak itibari aldığı karar ile bu tarihten itibaren hesap işletim ücretini kaldırarak müşterilerinden hesap işletim ücreti almayacağı gibi aynı zaman EFT & Havale ücretleri de ücretsiz olmuştur.

Türkiye Finans Bankası

Bir diğer katılım bankası olan Türkiye Finans katılım bankası da hesap işletim ücreti almamaktadır.

Hesap işletim ücreti almayan bankalar 2019 yılında şuan sadece bu bankalar yer almaktadır. Diğer bazı bankalar belli şartlar altında sizden hesap işletim ücreti almıyor, bu şartlar arasında Bankadan kredi kartı almanız,  bir kaç fatura otomatik ödeme talimatı vermeniz, günlük paket, aylık paket vb paketlere üye olarak bankalar sizden hesap işletim ücreti almaz, ancak bu paketlerinde ücretli olduğunu belirtmekte fayda var.

En iyi Banka Hangisi diye düşünüyorsanız, Bu tamamen görecelidir. Çünkü her banka en iyisidir.  Müşteri gruplarına hesaplar yapmakta ihtiyaçlara göre kampanyalara yapmaktadır. Eğer İnternette işlem yapmayı güvenli  bulmuyorsanız yukarı da ki bankalar sizin için uygun değildir. Çok fazla EFT & Havale ücreti yapıyorsanız bütün finansal işlemlerinizi bankadan yapıyorsanız bankaların paketli hesaplarına üye olarak en iyi hesabı kendinize göre ayarlayabilirsiniz. (Bu yazımızda hangi banka hesap ücreti almıyor cevabını verdik.)

Bankalarla sürekli çalışıyorsunuz EFT & Havale ücreti yanında da Hesap İşletim Ücreti vermek istemiyorsunuz! Peki hangi bankalar hesap işletim ücreti almıyor?

Yorum bırakın